onsdag 17 februari 2010

Svar på frågestund!


Du är så snygg i kroppen. Vad tränar du för nåt?
Jag tränar faktiskt ingenting.. Men ja ska
börja nångång =)

Vart ska du plugga nånstans?
Min skola heter "Privatskolan" å ligger
på Lästmakargatan 10 i Sthlm

Vad är de som gör att du vill hålla på med spa och sånna saker?
Jag älskar att arbeta med händerna, och göra
människor fina. Se till att dom får en avkopplande
stund i vardagsstressen.

Sexy as hell!! Hur mkt på din kropp är äkta?
Jag fixar mina läppar och färgar mitt hår.
Resten på min kropp är äkta.

Har du några syskon?
Absolut!
Sarah, 34
Denice, 22
Jimmie, snart 18
Jennifer, snart 17

När börjar du skolan? E man garanterad jobb
efter den utbildningen, eller vart ska du jobba?
Skolan börjar den 15 mars och varar under 15
månader. Man är så gott som garanterad
jobb efter lyckad examen, då skolan
har väldigt goda kontakter både i Sverige
och utomlands.

Har du gjort ingrepp eller är dina bröst Naturliga?
Dom är helt naturliga!!

Gillar du sommaren eller vintern bäst?
Definitivt sommaren!!

Hur gammal är din hund?
Hon fyller 9 i September

Vill du förstora dina bröst?
Nej, inte i dagens läge!

Hur håller du ditt hår så fint?
Gör regelbundna inpackningar å avsluta varje
hårtvätt med riktigt kallt vatten. Det ger håret
en fin lyster!


Det var allt för den här gången.
Xoxo//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar