söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans dag!!

Ja, ok..Det kanske e lite konstigt att man bara har en dag som man ägnar åt kärleken, eller iaf att det krävs en dag för att vi tjejer ska lyckas få en bukett blommor av våra älskade. Ok, nu kanske jag hård drar det hela. Men ni förstår va jag menar. Vad hände med årets resterande 364 dagar??
Trotts detta så kan jag inte annat än att älska denna dag, å jag önskar att vi hade firat denna dag ÄNNU mer...som i Usa, där allt e så "för mkt".
Jag gillar tillställningar å jag gillar att ha en dag då man får gosa till det extra mkt me sin kärlek..vara så där fjantigt tjejig ;) Glömm inte bort årets andra dagar. Men dra till extra idag! =)

Nu har jag ju ingen att gosa med idag... men en vacker dag så ;) Jag har ingen brådska!
Till er andra: Ha en FANTASTISK alla hjärtans dag!!
Xoxo//

1 kommentar:

  1. <3 <3 <3 <3 Ha en fin alla hjärtans dag PUSS/ Mami

    SvaraRadera