lördag 6 februari 2010

Premiärfest igår!

Förlåt förlåt, för dåligt bloggande igår. Men ja hade verlkigen fullt upp...=/

Handlade en midjekorsett från pompom parlour som jag hade på mig. Herregud vilken snygg midja man får, de e min första riktiga korsett som man kan snöra riktigt hårt, men de kommer inte bli min sista =)
Dock e dom inte gratis kan jag säga, inte så bekväma heller. Men "vill man vara fin får man lida pin" har ja hört =) Å i de här fallet fick både jag å plånboken lida ;)

Festen hölls som jag sa tidigare på Pure, birgerjarls gatan. Det va premiärfest för nätmagasinet "Scandal beauties" Men ja kan säga att det va sådär =/
Jättekul att va ute med båda syrrorna, men folket i övrigt där (tjejerna framförallt) va inge vidare. Men dom skulle ju utse "miss scandal beauty" å det säger ju en hel del... "klä dig sexigt" stod det tydligen på inbjudan, men dom flesta hade tolkat det som "klä dig avklätt, helst lite slampigt"

Jag kom hem halv 3 tror jag...väldigt tidigt. Ikväll har jag inte riktigt bestämt mig för vad som händer. Men de lär vi märka!!
Lite bilder från igår:





Xoxo//

2 kommentarer: