måndag 22 februari 2010

Har ni saknat mig??

Nu har jag en liten stund över å passar på att göra ett blogginlägg =) Har tagit me mig datorn till stället där jag befunnit mig de senaste dagarna... å vart kan det vara?!?
Har hon rest bort?!?
Mår hon bra?!?
eller...
Har hon helt enkelt träffat någon??

Som sagt, livet tar oväntade vändningar ibland...men det är väl det som är charmen kan ja tänka mig. =)
Ni ska få se det som har tagit min tid....men inte nu ;)

Så vad har hänt då?
Ja, det har iaf varit underbar SNÖKAOS!!
I Lördags skulle jag och "Mr Z" in till stan:

"Vi har tyvärr inga taxibilar att skicka,
 och jag vet tyvärr inte heller när vi kommer att få några..."

Detta vart lösningen:

Tur att dom skickade den "lilla" bilen iaf ;)

Först till Hotel Clarion Sign med champagne å sen till Hells Kitchen där någons syster va Dj. Mkt trevlig kväll... Kl 05 stod den vita bilen utanför å plockade upp oss, smidigt =)

Nu ska jag iaf inte sitta vid datorn längre.
Hörs imorgon!
Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar