tisdag 16 februari 2010

Fettisdag..

Snart kommer det börja kännas konstigt att inte gå till jobbet =/ Men jag bara längtar tills jag får börja mitt nya liv utanför krogbranchen..

Inatt har jag sovit exakt i 2 timmar...inte mkt kan jag erkänna. Kommer nog vara lagom trött ikväll, kanske  lyckas bli en tidig kväll i säng t.o.m. Vi får se!

Nu ska jag iaf till min "nageltjej" å fixa naglarna för SISTA ggn =( Usch, va konstigt det kommer kännas utan långa naglar sen. Tur att man vänjer sig hyffsat fort =)
Efter de ska jag till Pappa å fixa "doris" hår å äta semla =) Min första för i år faktiskt! Men de e ju inte förrän idag som man ska äta dom egentligen ;)

Hur äter ni era Semlor??
I varm mjölk?
Locket först??
Eller på nåt annat sätt?

Jag äter iaf locket först å sen absolut inte i varm mjöjk...usch, blött bröd  =/
Kanske hinner me en solning efter nagelfixet oxå....skulle verkligen behövas på denna bleka kropp!
Xoxo//

1 kommentar:

  1. När jag va liten åt jag alltid med varm mjölk, men inte nu. Locket först PUSS Mami

    SvaraRadera