onsdag 24 februari 2010

Mitt nya liv!

Japp, sen jag slutade på Fenix så har jag börjat mitt nya liv... å det började på en gång kan ja säga.
Ingen har väl missat att ja nu mer inte e singel längre.
"Det gick fort" tänker säkert många, å de kan jag verkligen hålla me om. De tycker nämligen vi oxå... men det känns bra, riktigt bra. Jag har varit själv i 2 år nu å han ännu längre så de va väl ändå på tiden, även om ja hade planerat att inte träffa nån under min utbildning..=)

Jag har vetat om killen rätt länge, men vi har inte haft nån som helst kontakt de senaste åren...
sen en dag så började det me ett blombud från okänd avsändare, titta här, å så fortsatte de me att ja inte gick därifrån när ja fick reda på vem de va =)
Å här e vi nu!!


Vem de e kommer ni oxå få reda på...men inte nu ;)
Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar