fredag 12 februari 2010

Den där Kissie...!


Usch...va e de för feeel på den tjejen?? Hon kan inte ha en enda kromosom rätt...inte nånstans!! Nästan så man tycker synd om henne...haha!!

Nåja, nog om henne! Jobbade några timmar idag...men behövde inte stänga, skönt! =)
Var rätt ok på jobbet idag faktiskt, igår va de ju total katastrof..men inte idag sörru!

Hämtade ju mina bikinis oxå... Sugna på att se dom va?? Men de får bli nån annan dag ;)
Nu ska jag bara krypa till kojs å sova ääääända till kl 07 imorgon =/ Va ska jag göra då måntro??
Natti natt..

4 kommentarer:

  1. Usch vad ohygienisk du är som låter hunden sova i din säng...

    SvaraRadera
  2. God natt ses i morrn..... och till föregående kommenterare vill jag bara säga ?????? /Mami

    SvaraRadera
  3. Till föregående kommenterare (ja, inte du mamma) vill jag bara säga: HAHAHA....DU kanske har en smutsig hund som du måste låta sova på golvet. De har inte jag. Dessutom e hon så liten så varför ska hon ligga själv nere på golvet när det inte stör mig att hon e i sängen?!? //Xoxo

    SvaraRadera
  4. hahahha håller med det där om kissie xD

    SvaraRadera