söndag 14 februari 2010

Jag har så fin familj!

De e sant... hela "högen" e såå underbara! Va skulle jag göra utan alla??
I Fredags kom Mamma, Fredrik å "bebisarna" me sina respektive. (Med bebisarna menar jag mina syskon som fyller 17 å 18 i år, meeeen e fortfarande söta små för mig)
Tillbaka till saken: dom kom i fredags till Fenix (mitt dåvarande jobb ;) å skulle äta mat.
Då får jag ett paket =) Å titta här...





Ni som följt min blogg vet att de e "vetekudden" som ja önskade mig på alla hjärtansdag (titta här)
Visst e den väl underbar?? Passar perfekt på "maggen" å såå söt =) Nu kan jag ha mensvärk betydligt oftare ;)

På lördagen kom Pappa å Gittan å åt på Fenix...& idag hade man ett litet kuvert hemma med en överraskning!

Hela famijen.... å ni gör mig såå lycklig!!! JAG ÄLSKAR ER!!
Puss//

3 kommentarer:

  1. Vi älskar dej med. Härligt att du får börja din framtid nu med utbildning och nya utmaningar. Du kommer att lyckas <3 /Mami

    SvaraRadera
  2. jag älskar dig med syster :D <3

    SvaraRadera
  3. jag är glad att du är lycklig...allt gott till dig vill jag ge...kramisar en gång x tra mamma

    SvaraRadera