fredag 26 februari 2010

Ännu en dag är över!

Japp, ännu en dag är över å nu e det sängen som väntar....vilket inte alls är tråkigt när man inte e ensam. Väldigt mysigt faktiskt! =)

Idag var killarna först å fixade me sina bilar...jag stod där som en riktigt "tjejig-tjej", i min gås-jacka, å tittade på. Smutsade inte ner mig inte, nej nej!! TUR att ja lämnade Barbara Bui-klackarna hemma iaf...haha!! Snyggt om ja trippat omkring i dom därinne! =)

Sen åkte vi till Bea å handlade massa städartiklar å jag har sen dess fixat här hemma... fin fint =) Men massa kvar! Min fina kille höll på me jobb på datorn...såå vardagliga saker å de känns toppen =)

Ja missade ju att berätta att vi åkte till norrköping förra veckan. Jag hade ingen aning om vart vi skulle, han kom bara i en taxi å plockade upp mig sen åkte vi till centralen å tog tåget med destination norrköping. Väl framme väntade hotelrum å champagne (som ja inte alls tycker om;) Mys, mys =)

Men som sagt...idag har vi gjort helt vardagliga saker =)
Nu blir det sängen om en stund...
Vi hörs imorgon!!
Xoxo//

1 kommentar: