söndag 24 januari 2010

Time to say goodbye..

...eller iaf good natt ;)

Har varit en lååång dag på jobbet, å därför inga inlägg. skönt när dessa långa pass är över..imorgon börjar ja iaf kl 17.00 =) SOVMORGON!!
På måndag kl 09.30 ska jag vara hos min bästa nagel-tjej å fixa mina naglar för näst sista ggn =/
(man får ju inte ha naglar under utbildningstiden) Ska göra ett helt nytt sett å de kommer bli såå fint =) Hon heter Daniella å jobbar på Brunetten:Blondinen i högdalen...suuperduktig tjej!!


Nu e kl väldigt, väldigt mkt å de e nog dax att krypa till kojs för min del...
Lägger upp en gammal bild på mig från snart 4 år sen... Va tycker ni, ska jag bli blond igen?? --->
Xoxo// Dadda's

3 kommentarer:

  1. Behåll det mörkt tjejen! ;)

    SvaraRadera
  2. jag skulle vilja se dig i blondt hår syrran. Men du är ändå jätte snygg i ditt mörka :D /lill-loppan

    SvaraRadera
  3. Mörkt tycker Mami

    SvaraRadera