torsdag 14 januari 2010

Mat å film...

Vart lite mat å en fruktansvärt dålig film ikväll...men de va skönt att bara ta det lugnt.
Berättade jag att ja va på NK i förrgår å handlade upp mitt presentkort som ja fick av pappa i julklapp?! De va jag iaf...men gissa vad!! Jag köpte varken kläder eller skor =) Bra va??

Det vart 2 st Global knivar istället.. Precis sånna --->
Dom e s j u k t bra måste jag säga!!






Såg dock att Jimmy Choo (min favvo skodesigner) hade 40% på sitt sortiment på både hemsidan å på NK...gaah!!

Visst e dom vackra?? Som ett smycke på foten...
Men ja kanske bör nöja mig me de 50 par som står här hemma?!? Eller hur tycker ni att ja ska göra?? Hjälp...

Förövrigt så ska jag sova nu...De e ju intervju imorgon...*pirri' pirri'*

Berättar hur det går imorgon...
xoxo/ J

Haha...en gammal bild på mig som ja hittade på datan..17 år gammal va jag där..haha så gulli' ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar