tisdag 19 januari 2010

Ska man skratta eller gråta?

Kom av en slump in på kissie's blogg när jag googlade "löshår på träns", å ja vet inte om man ska skratta eller gråta. Tjejen är född 1991.. I ett av hennes senaste inlägg uppmanar hon sina läsare att skriva "kissie ska få feta sillisar" som bloggrubrik i sina bloggar. Dom har då chansen att vinna presentkort?!?

Skrivet på hennes blogg: "Vi gör såhär: Alla som skriver ett inlägg i sin blogg där det står “Kissie ska få feta sillisar!!” i rubriken kan få presentkorten! Jag lottar antligen ut 500 kr till 4 olika eller en större summa till en person.? Vad tycker ni?! Skriv en kommentar när ni har gjort det och glöm inte mailadressen!..."

Alltså ska man skratta eller gråta åt den här unga tjejen? Citat: "En riktig kändis måste ju ha en manager, jag klarar ju inte av att hålla koll på allting själv..?" Men lilla gumman, du ÄR ingen riktig kändis. Du bloggar om hur du vill äntra ditt utseende till det maximala.. å allting går tyvärr till överdrift. Jag har ingenting emot skönhetsoperationer överhuvudtaget, eftersom jag själv gör mina läppar, men allt bör stanna inom en rimlig gräns kan jag tycka.
Hennes nya läppar, där rubriken löd: "Bara jag som älskar mina nya läppar?!?"
--->
Hmm...vad ska man svara där?? "jag hoppas att det bara är du som älskar dom?!?" Där har det lixom spårat ur lite.. Varför ha en sån förebild till alla unga osäkra tjejer därute?
(bild lånad från http://www.kissies.se/)
Ett annat citat från henne: "Tänk på att NI ger mig en rätt fet blogg-lön varje månad.. Vem tror ni betalar min bröstoperation lixom..."
Ja, lixom va tror ni..bah...!
Som sagt, ska man skratta eller gråta åt den här unga tjejen, där hennes "kändisskap" har stigit henne totalt åt huvudet :S
Förlåt att det blev ett helt inlägg om Kissie...men ja tycker att det är rätt tragiskt å blev så chockad när ja läste allt.
Xoxo//J

3 kommentarer:

  1. Hejsan! :)

    Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna smink/skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!!

    Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är helt sinnes sjukt att så många unga tjejer ser upp till henne.. Hon är inget annat än pinsam.. Men men världen är konstig.. Bra skrivet inlägg iallafall=) MVH/Alexsandra

    SvaraRadera
  3. Ni som är unga behöver ingen skönhetsoperation, ni är vackra som ni är PUSS /Mami

    SvaraRadera