tisdag 12 januari 2010

Burr...

De e kallt...jag menar KALLT...!! Gaah..å då ska ni känna på mitt härliga jobb, inge vidare med andra ord. Å så undrar man varför det e så lugnt...vem vill ut i den här kylan när vi i personalen (hallå personalen?!?) önskar att våra arbetskläder bestod av tjocka dunjackor. Kan väl även tillägga: nej, jag jobbar inte på ishottellet med 8 minus inomhus (även om man förtillfället kan tro de) Fyy..

Nåväl...surfar runt lite nu för att lära mig å fixa till bloggen lite. För som ni vet så gillar ja att klara saker på egenhand...(missförstå mig nu inte:S )
Men de e ett jäkla meck med html koder osv...(att ja inte va mer närvarande på min webbdesign kurs i skolan...Den jag fick ett härligt IG i..*hmpf*) Ni lär väl se om ja gör några framsteg..=)

xoxo/ J

1 kommentar:

  1. Haha, e det så kallt. Nästa gång jag e på Fenix så ska du få en värmande kram;)//closet

    SvaraRadera