måndag 25 januari 2010

Gamla bilder...

Hahaha...bara måste lägga upp lite gamla bilder som ja hittade... alltid lika kul att gå igenom gamla mappar på datorn =)



Vi börjar med några kort från 2003..=)

Här var jag med min dåvarande pojkvän i Tänndalen, vi hittade en fors som vi gick uppför. De va faktiskt väldigt fint!


Å ja tror väl på riktigt att ja e nån sorts sjöjungfru här...haha!
I den här avsatsen mellan 2 vattenfall så badade vi (Ja det är jag som står uppe i vänster hörn...men redigerade bort en bit av min överkropp =) ) Det va iaf vääääldigt kallt minns jag!!


Vi hoppade även studsmatta som ja e barnsligt förtjust i än i dag =)
Just det här kortet är taget en bra bit innan 2003, jag är väl runt 17 år å tycker att livet leker...haha!
Här e i mitt rum innan vi gjorde om det, så jag måste väl varit 17 där oxå.
Tagit värsta posen å tycker att jag seeer så braa ut! Haha..söt =)

Det här kortet är taget på bäckahästen (som det hette då) på min 19-års dag =)
Här e oxå på min 19 års dag. Efter att min dåvarande granne, som va trubadur på kicki's, hade sjungit "ja må hon leva" för mig, inför alla, på just Kicki's. HUR häftigt va inte de då?? =D Haha... Han sjunger iaf jättefint!

Haha, ett så klockrent kort på mig å Wilma efter jag städat å skurat hemma en heeel dag!

Å studenten såklart!! Wiihoo!! 6/6-03
Ja de va lite gamla bilder...kommer säkert komma upp fler framöver!
Nu ska jag göra nåt å äta...å se till att min vovvsa oxå äter.
Hörs senare..
Xoxo// Dadda's

2 kommentarer: