onsdag 20 januari 2010

God morgon...;)

Ok, ja ska va ärlig...har faktiskt varit uppe ett tag. Men inte mer än 2 timmar ;) Ja somnar ju så fruktansvärt sent nuförtiden :S

Så vad har ja gjort då?? Registrerat mig på gratisdomän.se.. Gör det du oxå.. Klicka bara här.
Jag har inte ätit nån frukost/lunch...bör kanske göra de?!?
Jag har inte klätt på mig mer än morron rocken..bör även göra de..

Hmm...kanske dax att sätta fart?? In i duschen, klä på sig, äta något å sen till jobbet för att hämta post =)
Middag hemma hos pappa runt 17.00, så jag bör kanske lägga på ett kol!!

Förövrigt så e inte pengaproblemet löst till skolan..=( Ja fick ju som sagt inte nåt lån...måste se till att fixa det. Tänker INTE missa chansen att få gå i den skolan bara för att banken strula till det!!
Nåja... nu ska ja sätta fart!!
xoxo// Dadda's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar