torsdag 28 januari 2010

Alla hjärtans dag tips..



Visst e de alltid svårt att veta va man ska ge sina nära å kära??  De tycker iaf jag... Nu har jag iofs ingen pojkvän, men hade jag haft det hade jag absolut gett mig själv till honom så här --->

Vad han sedan hade velat gjort me presenten är helt upp till honom ;)

<--- Eller varför inte en helt egen chokladfontän?? Hur mysigt som helst ju!!

Gå upp på morgonen å laga en mysig frukost att servera på sängen kanske?? Steka ägg i en hjärtformad stekpanna för att göra det extra romantiskt...?!? --->






Det finns MASSOR tjejer... ut å överraska era killar nu...!!


Något jag däremot inte skulle uppskatta att ha hemma skulle vara ett sånt här
duschdraperi, Fy va läskigt!!



Nåja, coolstuff har riktigt roliga saker iaf. Den saken e klar =)

Nu blir det sängen för mig...ska vara å fixa fötterna imorgon kl 11. Såå skönt!!

Sov gott!!
Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar