torsdag 21 januari 2010

00:30 i Victoria Secret's..

Det här blir mitt sista inlägg för idag. Tänkte att jag faktiskt skulle gå å lägga mig i tid för en gångs skull...jo, den här ggn så lovar ja =)



Sitter nu i soffan me mina jätte snygga victoria secret's tofflor...(haha, men dom e så fantastiskt sköna!!)...å äter vindruvor! *mums*









Åt middag hemma hos pappa idag igen.. Kycklingfilé å god sallad. Både gott å nyttigt =)
Väldigt va nyttig jag varit idag...bara motion som fattas =/
Har fortfarande inte monterat ihop möbeln från IKEA som pappas kläder ska va i... Hmm, borde verkligen göra de. Men de får bli nästa vecka...i helgen jobbar jag rätt mkt så de lär inte bli så många uppdateringar =/

Klarar ni er utan mig?? ;)

Sov gott alla underbara!
Xoxo// Dadda's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar