söndag 21 mars 2010

Tö, tö, tö...

Vilket tö-väder de e idag! Skönt att snön äntligen börjar försvinna! Igår va de ju helt fantastiskt väder, sol å massa plussgrader! Jag å älskade Z va på outletten i Barkaby. Vi skulle ju köpa lite kläder åt honom....men de slutade me att jag gick därifrån med 2 mysdresser, linne å trosor från Björn Borg, en fin vind/vårjacka från Peak å en jättefin tröja från Fornarina.
Älsklingens inköp = 0
Oops, de va ju verkligen inte meningen...

Då åkte vi till Kista centrum istället för att försöka hitta något åt Z. Å de gjorde vi kan ja säga...butikspersonalen vart helt lyriska, haha. Han typ dubblade deras försäljningskassa på 10 min =)
Har aldrig sett nån shoppa så mkt så fort. Tror ni att han provade nånting?!?
Nope!! Jag gick å valde kläder åt honom hej vilt...såå fina!! Fick honom t.o.m att kööpa en gul t-shirt!! Sjukt snyggt till sommaren!

Älsklingens inköp nu:
4st T-shirt's
2st vår/sommarjackor (en vit å en röd)
1 skjorta
1 "dragkedje tröja"
2 par jeans
5 par Björn Borg kalsonger
å en skitsnygg sommarjacka åt mig =)

Allt detta förutom jeansen, en t-shirt å kalsongerna var från G-star!
Personalen bjöd honom t.o.m på 2 par strumpor å ett par kalsonger =) Så snällt va?!?
Mkt bra service bjöd dom på!

En hel dag FULL av shopping! Massor av shopping =) *njuter*

Idag har ja ingen aning om vad som händer. Z ligger fortfarande å sover...ska väl försöka väcka honom snart, min lilla sömntuta!

Jag vet att jag varit jättedålig på att lägga upp bilder från allt ja gjort... ska försöka bli bättre på de!
Sorry!!

Jaha, nu började de snöa oxå...Gaah! =(
Vi hörs lite senare!
Xoxo//

1 kommentar:

  1. vi får hoppas att snön försvinner snart så de blir sommar!
    skitsnygg blogg btw! :D

    SvaraRadera