onsdag 10 mars 2010

Morgonens stund i sängen...

"Nisse vill baaadaa..."
"Stackars Nisse..."
"Nisse e sur....dyngsur"

Haha, vaknade med en glad "prick" bredvid mig imorse...
Han lät så rolig när han pratade som Stickan i Jönssonligan. Haha!!
Varje dag bjuder på sitt roliga!
Sen skuttade han ur sängen å fixade frukost åt oss framför Tv:n. *mys*

Nu har jag fixat min dagliga "hemmafru" städning samt diskning, å ska nu ta mig en välbehövd dusch... Kanske klä på mig något annat än myskläder tills Z kommer hem. Ja behöver ju faktiskt inte se ut som vi varit gifta i 20 år redan....haha, stackarn ;)


En av mina mer charmiga bilder...=/

Xoxo//

2 kommentarer:

  1. Sv: Jag vet faktiskt inte riktigt, ett typsnitt jag laddat ner iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Heej hur ee det??
    Jo mina barn ee 2½ och 11 mån.. Nu tiden gåt ju så himla snabbt..
    Man hinner ju inte med...
    Va mysit att du alltid får frukost lagad..
    Kram Kram

    SvaraRadera