tisdag 2 mars 2010

Ännu en ny dag!

2:a mars idag...snart e de faktiskt vår!! =) Längtar ni inte tills fåglarna börjar sjunga å snön smälter?? Jag längtar såå mkt iaf..! Det har varit en lååång vinter i år!

Imorse skulle vi tvättat kläder, meeen vi sov tydligen =/ Tänkte då att ja skulle gå å tvätta nu, men när ja kom till tvättstugan längrebort i  korridoren så fungerar inte min bricka... den reagerar inte alls, så ja kan alltså inte boka en ny tvättid. (kan man itne boka en ny om man inte avbokade den förra?!?) Jobbigt iaf...för det hade passat perfekt att tvätta för mig idag. Ja e ju klar me städnignen nu...bara tvätten kvar!

Då e nästa fråga: Vad ska jag göra istället?
Jag bör itne gå ut, för då gör jag bara av me pengar jag inte har (igår gick jag in på en frisörsalong, lät dom tvätta å föna mitt hår...priset? 390kr!!...Nödvändigt?..Nä!!) så de e verkligen bäst om ja stannar inne...
Blir väl en dusch å kanske en film....slutet på Valentine's day möjligtvis, eftersom ja somnade ifrån den igår =/

Japp, de låter som en plan!
See you later!
Xoxo//

2 kommentarer:

  1. varför kan du inte bara visa din kille, eller säga vem de e? :O skit tråkigt att inte få se

    SvaraRadera
  2. De kommer, de kommer ;)

    SvaraRadera