tisdag 9 mars 2010

God dagens!

Har precis gjort dagens städning i  lägenheten i uppsala, känner mig som en riktig hemmafru just nu ;)
Tänkte att ja skulle kila iväg å handla lite... känns lite halv konstigt att inte ha så mkt pengar som förut. Nu måste man helt plötsligt tänka sig för =/
Men antagligen så vänder de efter min utbildning..de e ju iaf planen!

Jag vill köpa grejjer till hemmet....visst e de väl kul att inreda??
Jag vet exakt hur jag vill ha det när jag flyttar tillbaka till min riktiga lägenhet, som jag nu hyrt ut.
Problemet e ju bara pengar, så e de jämt.....ekonomiskt oberoende?? eller iaf lite mera pengar att kunna spendera?? Ja tack!! Å herregud va fint mitt hem skulle vara!!

Några av sakerna jag vill ha till mitt kommande nya hem:


En eld på väggen inomhus har jag länge velat ha!
Så vackert å rogivande...!
(denna från sverigespisen)



En 55" LED-Tv skulle inte vara helt fel i mitt vardagsrum,
å en 40" till sovrummet.

Sen ska jag även fixa en vägg med garderober i sovrummet, nya luckor till köket...lägga parkett i hela lägenheten, måla å fixa...
De e bara att börja spara!!



Xoxo//

1 kommentar:

  1. Den där vägg spisen va läcker, vill också ha :)
    Kram på dig söta
    Kärlek är livet <3

    Jouline

    SvaraRadera