fredag 12 mars 2010

"bullgull" å hårfix..

Igår gick vi igenom mitt skafferi hemma. Fanns ju inte så jättemkt saker eftersom ja inte varit hemma speciellt mycke den senaste månaden. Något jag hade iaf va Bullgur...
Helt plötsligt hade jag fått ett nytt smeknamn:
"Bullgull, du e mitt lilla bullgull..."
Haha, charmigt va?? Låter som att ja väger 80 kg å ääääälskar bullar

Så har ni nåt bra smeknamn till Z får ni gärna tipsa mig 

Just nu sitter ja hos frissan å färgar håret iaf... Välbehövligt kan ja säga!!
"Frissan" idag e min lillesyster Jennifer
som praoar på "brunetten: blondinen" i Högdalen. Skönt att få håret fixat innan skolan.

Igår tog ja bort mina naglar oxå *aghh* ser helt naken ut  Men, men.. Får ju inte ha naglar när ja går i skolan som börjar på måndag.
Idag blir det nog lite shopping me Z å ikväll kanske vi åker iväg nånstans.. Eller så e vi bara hemma, inte helt bestämt än. Ska bli mysigt iaf..

Nu ska jag snart skölja håret!
Hörs sen!
Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar