lördag 20 mars 2010

"Det som göms i snö..."

Seriöst, har ni nånsin hört uttrycket: "Det som göms i snö kommer upp i tö" ?!? Jag antar att ni alla har hört det! Då e de jäkligt konstigt att inte EN ENDA hundägare fattar innebörden med det!!
Nu har vi haft en otroligt bra vinter denna säsong, men vad händer nu?!?
Det ligger ju HUNDSKIT överallt!!!
De e helt sjukt, ja tror att många hundägare saknar en å annan kromosom!! FY säger jag bara!!
Jag älskar våren men det ska dofta blommor å INGET annat!!


De ska väl inte behöva gå så lång att vi måste
lära våra fyrbenta vänner att plocka upp efter sig?!?

Nåja, nog om de!! Har ni sett vädret idag?!
Helt underbart!! Å hur skönt e de inte att se fram emot helgerna igen?!? Istället för att bara tycka de va en pina att helgen kom, då man jobbade inom restaurangbranschen.
Nu e jag ledig varje helg! =)
Gick upp kl 9 idag ändå, städade å diskade... 2 timmar senare väckte jag min lilla sötnos som fortfarande sov så sött.
Nu ska vi åka till Barkabys outlet...kul kul =)

Xoxo//

1 kommentar:

  1. Ja håller me......mycke HUNDSKIT kommer fram. Önskar att de som inte plockar upp trampar i det / Mami

    SvaraRadera