söndag 7 mars 2010

Jag höll på att dö igår...

...av skratt! Har nog inte skrattat så mkt på flera år. Svårt att återberätta över datorn, men sjukt kul i verkligheten.

Scenariot:
Vi ligger i sängen för att sova... med Wilma såklart!
Hon nyser till å duschar ner hela Z. Han blir helt chockad..
Säger: "men åhh..." å gömmer sig under täcket.
När han tittar fram igen säger han: "Vilken otroligt kvinlig hund du har..."
å sen börjar han härma henne..."nysa" så det skvätter över hela mig å slicka precis som hon gör när hon pussas. Han såg såå rolig ut, jag höll verklgen på att dö av skratt!
Låter skittråkigt nu...men det va verkligen kul att se honom. Jag skrattade konstant i 10 minuter minst!
Hade jag fått det på videofilm så hade ni förstått....HAHAHA!!

Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar