tisdag 16 mars 2010

Anatomi och Make up!

Ja, de va dagens lektioner! 3 timmar av de ena å 3 timmar av de andra..
Kan fortfarande inte fatta att ja faktiskt har börjat i skolan nu =) de e helt otroligt...har velat gjort de så länge å nu e jag äntligen där =)

Tanken var ju att jag skulle vara singel under den här tiden, men som ni vet så vart det inte så..=) De ja kan tycka e ju att de e lite synd om Z att han träffat mig just nu...
Haha, ja menar: jag måste ta bort mina långa fina naglar som ja hade....å jag måste spara ut hår!!
Jo, de e sant...på ben, under armar å bikini linje =/ 
Vi ska ju ha lektioner i hårborttagning nästa vecka...å då krävs det att man har något hår att ta bort! *yuck* Stackars älskling!
*men håll ut, de e inte så lång tid kvar ;)* 
Love you ...

Nu e de dax för mig att krypa till kojs... (ja vet, visst e de tidigt...men ja går i skolan nu sörru ;)
Ta hand om er!!
Xoxo//

2 kommentarer:

  1. Hahaha, stackars dig. Håriga Jessie ;) Kram på dig och lycka till i skolan. Sen får du göra ansiktsbehandling på mig :)

    Jouline

    SvaraRadera
  2. Ja gumman de är inte lätt ibland, men men.....tänk nu har du ÄNTLIGEN börjat på din utbildning och allt blir bara bättre o bättre + sommaren kommer säkert (fast man undrar ju när? ) PUSS Mami

    SvaraRadera