torsdag 29 april 2010

Tröttmössa!

Har ni varit med om feberyra eller folk som pratar i sömnen?
Isf vet ni att dom kan säga rätt roliga saker.
Detta får jag vara med om nästan varje natt, så man vaknar oftast med ett leende på läpparna =)
Ni har säker förstått att ja pratar om min älskling.
Tidigt imorse så utspelades detta i sovrummet:
Jag vaknar helt varm av att nåt ligger över mig, det är då Zeb som ligger diagonalt över sängen med benen över mina. Ja försöker försiktigt knuffa bort honom, då vaknar han till (pratar i sömnen)
"älskling, va gör du?"
"Försöker flytta på dina ben, du ligger över mig.."

Då kom det roliga svaret:
"Ja men de ingår...när du e tillsammans med mig....så ligger jag över dig..å det kostar inte ens nånting..."
Sen skrattar han åt sig själv å somnar om.. Han flyttar dock inte på benen.
Ehum, haha... Vad svarar man på de?? =)
Han e så rolig när han sover..=)

Nu ska ja vika handdukar =)
Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar