måndag 12 april 2010

Människor lever igen!

Ja de e sant. Med solen hittar folket tillbaka ut på gatorna, uppvilade efter vinterns ide.
Sitter just nu å blickar ut över Medborgarplatsen å de e så mkt folk som rör på sig, eller sitter på nån uteservering å fyller på vätskedepåerna. Världen har vaknat till liv!!!
Jag blir så glad....känner mig som en vårsnurrig humla, alldeles redo att ta för mig av sol å värme!

På fredag bestämde iaf ja å Z att vi skulle till Gertab å köpa "vaxprylar" åt mig... Så nu gott folk ska det vaxas. Ring mig å boka in en tid!!
För ingen vill väl "svänga sina lurviga" i vår, nope...nyvaxat e de som gäller ;)

Vaxade som sagt axill (armhålor) idag... å de va inte skönt, men inte heller så fruktansvärt farligt. Nu har ja minsann inget hår under armarna iaf =) Så vill ni ha de stället vaxat så kan ja fixa de me!

Nu ska ja fortsätta att plugga!

Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar