fredag 30 april 2010

Fotvård å städning!

Ja idag har vi städat... Älsklingen hann me att tvätta 2 fönster innan regnet å åskan kom.
Jag älskar förövrigt åska, tycker att de e så mysigt. Men Z såg nääästan lite rädd ut ;) Min sötnos!

Hittade en kasse med helt nya kläder som ja köpte till pappa i julklapp 2008!!!
Åtta par nya Björn Borg, flera par Bola strumpor, å en hel drös me tröjor...
De e min kära far i ett nötskal de, han "hamstrar"...
Herregud, han hinner ju växa ur kläderna (å då menar ja inte på längden)
Ja, de e min kära far i ett nötskal som sagt... Men han e världens bästa pappa!!

Förresten, ja kom ihåg att deklarera idag =) Gu va ja e duktig!! =)
Har precis krupit ned i min nytvättade å nybäddade säng, me mina nyfilade fötter.
Ja för idag hade vi fotvård i skolan, vi använde credon, (typ som en liten osthyvel för hälarna) Sjukt läskig =S
Men ja lär mig väl...ja tycker ju att de e kul å sitta å pilla me skalpellen iaf. de trodde ja ju verkligen inte att ja skulle tycka!


Min "tass" som får fotvård =)


Fanns vissa som fick två terapeuter till sina fötter *hoppsi poppsi*

Men nu måste ja sova!! Sov gott så hörs vi imorgon!


Nya lakan oxå minsann =)
Xoxo//
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar