fredag 21 maj 2010

Varmt å härligt!

På väg till skolan som vanligt den här tiden på morgonen! Lämnade älsklingen hemma sovandes/halv vaken. Hihi, tog så gulligt kort på honom igår när han sov, men lovade precis att inte lägga upp det här på bloggen =S
Ja vet inte va ja tänte på imorse när ja skulle gå hemifrån. Ja byter jacka precis innan ja går å kommer ihåg att ta me mig busskortet från den andra jackan, men jag tar fel kort!! Jag tar det som redan gått ut istället för de nya...trött man blir!
Sen går jag hemifrån utan väska oxå å däri ligger mina pengar...*suck*
Men underbar som min bättre hälft e så kommer han in till mig vid lunch å så äter vi tillsammans! Love you!!

Oj, vart visst en liten bild!
Schh, säg inget till honom. Men visst sover han gulligt =)

See you later!!
Xoxo//

2 kommentarer:

  1. Fyyy på dig :)
    Inte använda den bilden sa vi ju

    Älskar dig

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt att han kommer in med väskan!!
    - kul att du la ut bilden ialf:-D
    Männen ska inte alltid få som dom vill!!!
    kram

    SvaraRadera