torsdag 27 maj 2010

Jag har fötter i huvudet!

Gaah, blir galen på dessa fötter. Alltså fotvårdsprovet jag har i morgon. Alla sjuka fötter får inte plats i min hjärna.... Jag bildar inga nya synapser, de vill helt enkelt inte fastna!!
Jag ger upp!!
Eller va säger du om onychogryphsosis, paranychia, onycholysis eller du kanske lider av lokal hyperhidros??
Men du förstår ju... 35 sånna här sjukdomar ska jag lära mig, plus 14 st ben i foten m.m
Då ska tilläggas att vi haft 2 lektioner å de e allt!!

Jag ger upp som sagt! Sattsar på mitt första IG imorgon! =(
Har ändå lyckats me MVG i allt hittills!

Nåja, vi får se hur det går, men MVG kan ja lova att det inte blir tyvärr =(
natti natt!
Xoxo//

1 kommentar:

  1. halloj tjejen!!
    Jag är övertygad om att du får mer än IG... =)
    - du är skit duktig!!!! kämpa på!!! kram

    Veronica Franzen

    SvaraRadera