lördag 19 juni 2010

Maskiner del 1

Tänkte att ja skulle berätta lite om våra maskiner som vi får lära oss i skolan, så om ni e sugna på att testa på nåt så borde ni komma till min skola. Både billigt å bra =) Boka förstås mig som terapeut =)

Först ut är Vakumsug!
Denna behandling är baserad på principen att skapa reducerat tryck i genomskinliga glaskoppar som förs över ansikte och kropp i ett mönster som relaterar till kroppens lymfsystem. Man utför alltså en typ av elektrisk lymfdränage.
Effekterna av vakumsug är:
  • Ökad lymf- & blodcirkulation
  • Bortförsel av slaggämnen
  • Förbättrar hudens struktur
  • Stimulertar ämnesomsättningen
  • Förbättrar cellförnyelsen
  • Mjukar upp ärrvävnad
Man använder denna maskin på celluliter, för att minska svullnad och vid viktminskning, då såklart i samband med diet och motion.
Rekommenderad kur är 6-12 ggr!


Här ligger jag och får min behandling =)

Imorgon berättar jag om Cellulitmaskinen...

Xoxo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar