torsdag 24 december 2009

NK å julfix me pappa hemma hos gittan

Japp...de e va min dag har bestått av. På NK (kl 11.30) sprang vi runt ett tag å fixade det absolut sista inför julen, som såå många andra. (att folk aldrig kan va ute i tid...hmpf)
Jag fick t.o.m pappa att ta en fika med mig...han fick en så tjusig kanna till sitt kaffe...=) haha!


Tiden ramlade iväg å senare mot eftermiddagen så va vi hemma hos gittan (där pappa förövrigt oxå bor) Fixade deras julskinka på 5,3 kg (tog 5 timmar i ugnen) min julskinka på 1,3 kg (tar nog inte så långtid, men nu kl 01.31 e den inte klar än iaf) Gjorde knäck, köttbullar och senap...=)
Senapen fixade jag heelt utan farmors recept..*stolt*
Nu e kl som sagt massor å imorgon kl 10.00 serveras julfrukost hemma hos pappa (om nån mer än ja e sugen ;) Så de blir att krypa till kojs nu.


Men från oss alla (mig) till er alla önskar jag er en riktigt GOG JUL!!!
Over and out // xoxo Jessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar